Новини 2022/2023

 

ВЕБІНАР ДЛЯ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ

     Ось і підходить до завершення навчальний рік. Так, він був складним, але час провести моніторинг досягнутих результатів в організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами. Адже чи на інклюзивному навчанні, чи на педагогічному патронажі для кожного здобувача освіти була розроблена Індивідуальна програма розвитку, визначено індивідуальну освітню траєкторію, довгострокові цілі. Вчителі, асистенти вчителів та корекційні педагоги, які впродовж року працювали з дитиною з особливими освітніми потребами у 12 розділі Індивідуальної програми розвитку мають відмітити рівень досягнутих результатів за усіма сфера розвитку. Зокрема, які труднощі вдалося подолати, які цілі досягнуто повністю, які частково, над якими завданнями потрібно буде працювати в наступному навчальному році.З метою актуалізації питання здійснення моніторингу виконання Індивідуального освітньої програми 18 травня 2023 року ІРЦ Віньковецької селищної ради проведено вебінар «Моніторинг виконання цілей ІПР з мовленнєвого розвитку дітей з особливими освітніми потребами» для вчителів-логопедів, дефектологів та вчителів, які проводять корекційно-розвиткові заняття з розвитку мовлення. Спікером була Коник Юлія Сергіївна, фахівець (консультант) ІРЦ, вчитель-логопед. Вона підготувала цікавий матеріал про те, як формулювати цілі мовленнєвого розвитку в ІПР, якими критеріями користуватися, та як перевірити якість виконання поставлених цілей.

ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ  

      Одним із головних завдань інклюзивно-ресурсного центру є підвищення професійної компетентності педагогічних працівників закладів освіти щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами шляхом організації та проведення тренінгів, семінарів, вебінарів, майстер-класів, засідань за круглим столом тощо. Така інформаційно-просвітницька діяльність в ІРЦ Віньковецької селищної ради є системною та планомірною.                                                                                      27 квітня 2023 року на базі Віньковецького ІРЦ відбувся майстер-клас фахівця (консультанта) (вчителя-реабілітолога) Оксани Івахової для вчителів індивідуального навчання (педагогічного патронажу) «Розвиток міжпівкульної взаємодії як основи інтелектуальних можливостей дітей з ООП методом кінезіології». Захід проведено з метою ознайомлення вчителів з кінезіологією, її значенням для розвитку дітей з ООП, надання практичного кейсу з методами розвитку міжпівкульної взаємодії. Оксана Івахова як вправний майстер продемонструвала власний напрацьований інструментарій роботи з дітьми. Учасники заходу спробували самі виконати всі вправи, які будуть впроваджувати на уроках з корекційною метою. Це було не завжди легко, але цікаво. Вчитель-реабілітолог зуміла активізувати, мотивувати та стимулювати вчителів до впровадження кінезіології в практику роботи з дітьми.

УЧАСТЬ В ОБЛАСНИХ ЗАХОДАХ

06 квітня 2023 року Івахова Оксана Миколаївна, фахівець(консультант) вчитель-реабілітолог Віньковецького ІРЦ  висвітлила власний досвід  роботи щодо розвитку міжпівкульної взаємодії у дітей з ООП  на обласному семінарі-практикумі «Сучасні підходи в роботі вчителя - реабілітолога з дітьми з особливими освітніми потребами».  Захід проведено за участі Департаменту освіти та науки Хмельницької обласної державної адміністрації, кафедри фізичної терапії, ерготерапії ХНУ, Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ХОІППО.

МІЖВІДОМЧА СПІВПРАЦЯ 

23 березня 2023 року на базі ІРЦ Віньковецької селищної ради відбувся «круглий стіл» за участю лікарів (педіатра, психіатра, невролога), начальника відділу освіти, молоді та спорту, директора та фахівців (консультантів) ІРЦ, керівників закладів дошкільної та загальної середньої освіти громади, асистентів вчителів та вихователів. Проблема для розгляду: Реалізація державної політики щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Важливість ранньої корекції при виявленні труднощів розвитку у дітей.Віталій АРСЕНЮК, начальник відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької селищної ради у своєму вступному слові наголосив, що в закладах освіти Віньковеччини створені належні умови для розвитку інклюзивного освітнього простору: 100 % кадрове забезпечення; наявні медіатека у Віньковецькому ліцеї, ресурсні кімнати у Дашковецькому та Пилипо-Олександрівському ліцеях, кабінет ЛФК у Дашковецькому ЗЗСО; закуплено корекційні засоби навчання.В ході заходу відбувся звіт директора ІРЦ Світлани МАСЛОВСЬКОЇ про діяльність ІРЦ у 2022 році та пріоритетні напрями роботи у 2023 році.Далі розпочалося обговорення проблем раннього виявлення труднощів розвитку у дітей. Спочатку Антоніна КОШИК, фахівець ІРЦ розказала про стадії сприйняття порушень у розвитку батьками дитини. Далі відбулася відео презентація досвіду роботи ІРЦ з надання корекційно-розвиткових послуг дітям раннього та дошкільного віку. Всі учасники заходу побачили як проводяться діагностичні заняття з дітьми, як проводиться рання логопедична корекція, як займається з дітьми дефектолог, а також подивилися заняття з ЛФК. В інтерв'ю з медичними працівниками обговорили питання налагодження співпраці між інклюзивно-ресурсним центром та КНП «Віньковецький ЦПМСД» і КНП «Віньковецька багатопрофільна лікарня» щодо раннього виявлення дітей з труднощами розвитку.Дякуємо лікарю-психіатру Слободян Євгені Петрівні, лікарю-педіатру Гуменюк Юлії Василівні, лікарю-неврологу Квасньовській Валерії Миколаївні за участь у заході! Сподіваємось на результативну співпрацю!

ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Мовлення та комунікація є основою соціальної взаємодії. Для більшості дітей процес оволодіння спілкуванням не виявляється складним. Проте з кожним роком все більше батьків звертаються до ІРЦ, тому що мовлення їхніх малюків розвивається на недостатньому рівні, щоб виконувати комунікавтивні функції. У даному випадку є необхідність освоїти з дітьми інші, альтернативні засоби комунікації (АДК), що доповнюють або заміщують мовлення (жести, міміка, символи, малюнки, піктограми, спеціальні пристрої для генерації мовлення тощо). Фахівці(консультанти) ІРЦ Віньковецької селищної ради вивчають та використовують в роботі методи альтернативної та додаткової комунікації. З метою ознайомлення із напрацьованим досвідом роботи 17 та 24 лютого 2023 року нашим ІРЦ проведено вебінар «Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти» для вчителів/вихователів, асистентів вчителів/асистентів вихователів інклюзивних закладів дошкільної та загальної середньої освіти Віньковеччини. В І частині вебінару директор ІРЦ Світлана Масловська та фахівець (консультант) ІРЦ Оксана Івахова висвітлили теоретичні аспекти АДК, в ІІ частині фахівці (консультанти) ІРЦ: Антоніна Кошик, Юлія Коник та Інна Матковська детально за допомогою відео матеріалів із власними заняттями показали всі етапи впровадження АДК. Під час рефлексії, спілкуючись з педагогами, ми переконалися, що дана тема актуальна, складна, але, освоївши її, у педагогів розширюються можливості допомогти дітям з особливими освітніми потребами налагоджувати соціальні зв'язки та успішно висловлювати власні думки та бажання.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

З 16 по 26 січня 2023 року фахівці(консультанти)  ІРЦ Віньковецької селищної ради працювали в командах психолого-педагогічного супроводу 42 дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних закладах освіти: Віньковецькому, Пилипо-Олександрівському, Майдано-Олександрівському, Дашковецькому, Осламівському, Охрімовецькому ліцеях, Великоолександрівській, Петрашівській  гімназіях, Віньковецьких закладах дошкільної освіти № 1, 2.  Засідання проводилися з метою моніторингу виконання Індивідуальних програм розвитку, визначення динаміки розвитку дітей з ООП. Моніторинг відбувався шляхом спілкування з педагогами та батьками; ознайомлення з портфоліо дітей, в якому містяться копії діагностичних, самостійних, контрольних та інших видів робіт дітей з ООП; відслідкувували динаміку розвитку дітей, опрацьовуючи зміст щоденників спостережень асистентів вчителів.

ЛЯЛЬКОВА ВИСТАВА "РУКАВИЧКА" ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП

Важко переоцінити роль лялькового театру для розвитку дітей. Театр - це диво, здатне стимулювати розвиток психічних процесів. Він допомагає зняти напруженість, подолати сумніви стосовно себе, повірити у власні можливості; невгамовним та неорганізованим - навчитися витримки. І, найголовніше, театралізована діяльність є одним із ефективних засобів розвитку мовленнєвих здібностей дітей. Тому фахівці(консультанти) Віньковецького ІРЦ в День святого Миколая вирішили подарувати дітям дошкільного та шкільного віку, які отримують корекційно-розвиткові послуги в ІРЦ лялькову виставу "Рукавичка". Малюки дуже емоційно реагували на дійство, а потім з допомогою батьків та під керівницвом фахівців прикрасили рукавички. 

Вітаємо нашого фахівця (консультанта) Коник Юлію Сергіївну, яка стала переможцем обласного педагогічного конкурсу- виставки «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування» - 2022. Розроблений нею методичний посібник "Визначення цілей та завдань для розвитку мовленнєвої сфери при складанні ІПР" здобув І місце в номінації "Інклюзивна освіта" 


БРОШУРА "НАБУТА ІНВАЛІДНІСТЬ ДИТИНИ. ПОРАДИ БАТЬКАМ ТА ФАХІВЦЯМ

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом із навчально-реабілітаційним центром «Джерело» підготували брошуру «Набута інвалідність дитини. Поради батькам і фахівцям». Брошура містить інформацію про порядок дій для оформлення інвалідності дитині, види допомог та підтримки, на які має право дитина з інвалідністю, та порядок їх отримання, інклюзивну освіту, а також рекомендації щодо батьківської підтримки дитини, облаштування домашнього та освітнього простору тощо.


Нещодавно директор та фахівці(консультанти) Віньковецького ІРЦ виявили зацікавленість та прийняли участь у конкурсному відборі на навчання осіб, дотичних до надання послуги раннього втручання. Проєкт запускається Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та навчально-реабілітаційним центром "Джерело" (м. Львів). В межах цього проекту 07 грудня ми отримали ігровий набір для організації розвиткового дозвілля для дітей Recreation kit. Сітку та м'ячі спробували використати сьогодні на занятті з ЛФК.

САМООСВІТА

Шановні фахівці психологічної служби та члени команд психолого-педагогічного супроводу інформуємо Вас про те, що на платформі «EdEra» розміщено онлайн-курс про базові принципи психології для роботи з травмами дітей та дорослих «Знати, як допомогти», який створено в межах ініціативи першої леді України Олени Зеленської. Даний курс є дуже корисним в умовах сьогодення. Цікаві лектори, короткі та легкі для сприймання лекції, тести після модулів, які допомагають узагальнити та систематизувати отримані знання.

Посилання, за яким розміщено онлайн - курс:

https://study.ed-era.com/uk/courses/course/1785?_ga=2.263434063.2121843085.1672229387-238171427.1668498311 


психолого-педагогічний супровід дітей з ООП

02 грудня 2022 року у Віньковецькому закладі дошкільної освіти ясла-садку № 1 комбінованого типу відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами, якій в листопаді організовано інклюзивне навчання. З метою надання методичної допомоги до участі в роботі команди супроводу були залучені директор ІРЦ Світлана Масловська та фахівець (консультант) ІРЦ Юлія Коник. На першому засіданні учасники команди познайомилися, визначили напрями роботи, розподілили обов'язки, обговорили рекомендації ІРЦ, визначені у висновку про комплексну оцінку розвитку особи, узагальнили інформацію, яку необхідно внести в Індивідуальну програму розвитку. 

25 листопада 2022 року на базі Віньковецького інклюзивно-ресурсного центру Хмельницька обласна організація Товариства Червоного Хреста України, в рамках Норвезького проєкту провела 6-ти годинний тренінг з першої допомоги для працівників ІРЦ, вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів. Навчальні програми Товариства сертифіковані Глобальним референс-центром Міжнародної Федерації Червоного Хреста і Червоного Півмісяця, тому видані за підсумками тренінгу сертифікати визнають у 192 країнах. Але найголовніше, що ми отримали дуже цінні практичні знання та навички, адже важливою складовою безпеки людини є вміння надати першу допомогу. В грудні відбудеться ще один такий тренінг для вихователів та асистентів вихователів інклюзивних груп, а також для вчителів та асистентів вчителів, які ще не пройшли навчання. У 2023 році в планах Товариства Червоного Хреста є ще навчання батьків дітей з особливими освітніми потребами.

ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

18 листопада відзначається Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства. З метою підвищення обізнаності педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітінми потребами, щодо проблеми сексуального насильства над дітьми, виявлення випадків насильства, їх попередження та допомоги дітям, які постраждали від сексуального насильства сьогодні фахівцем (консультантом) Віньковецького ІРЦ Антоніною Кошик була проведена онлайн лекція для асистентів вчителів інклюзивних класів. 

На сайті Міністерства освіти і науки України розміщені актуальні матеріали, відео та анімації для батьків, учителів та дітей щодо запобігання сексуальному насильству. 

Ресурс доступу

З питань сексуального насильства можна звертатися до таких служб:

 Нацполіція 102

Офіс Генерального прокурора: за телефоном 0 800 507 001 за телефоном 096 755 02 40 (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal)

через сайт https://www.warcrimes.gov.ua/

через телеграм-боти: @stop_russian_war_bot або @war_crime_bot

електронною поштою conflict2022.ua@gmail.com

Консультаційний центр уповноваженого Верховної ради України з прав людини надає підтримку громадянам України у режимі онлайн та офлайн щодо:

роз'яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;

 отримання свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманий на непідконтрольній території;                                                         

 встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;

заповнення форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;

інші питання, пов'язані з порушеннями прав людини.

Тут ви можете повідомити:

• про дитину, яка загубилася;

• про злочин, скоєний проти дитини;

• якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;

• якщо вам відомі факти депортації дитини;

• про примусову зміну громадянства та документів дитини;

• про інші порушення прав дитини під час війни.

В режимі онлайн: 0800-50-17-20 (безкоштовно) 044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону) hotline@ombudsman.gov.ua

В режимі офлайн під час особистого звернення: понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00

пʼятниця - з 9:00-13:00, 13:45-17:00

вихідні дні - субота, неділя.

Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8 Додатково надаємо консультації: через портал «Діти війни» - сайт: https://childrenofwar.gov.ua/

Збірка методичних матеріалів щодо забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб та цивільного населення, яке постраждало від військової агресії РФ проти України, що була розроблена командою БО «БФ «ССС» спільно з Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій у межах реалізації проєкту «Єднання заради дії» за підтримки IREX в Україні.


САМООСВІТНЯ РОБОТА

 Соціальний проект швейцарської фармацевтичної компанії Acino, метою якого є різностороння допомога людям з розладами аутистичного спектру дає можливість фахівцям поглиблювати і удосконалювати знання по розумінню внутрішнього світу, а також особливостей навчання дітей із РАС. За їх ініціативи проводяться цікаві конференції та вебінари, які несуть неймовірну атмосферу та позитивні емоції. Приємними є подарунки, що отримують активні учасники різноманітних проєктів. Фахівці (консультанти) Віньковецького ІРЦ часто переглядають вебінари та беруть участь у конференціях, позитивним завершенням яких є розіграш цінних подарунків. Антоніна КОШИК виграла парасольку, а Інна МАТКОВСЬКА яскраві зошити із соціально-побутового орієнтування. Ми безмежно вдячні за цінні та яскраві посібники і парасольку, яка виступає, свого роду, символом «діток дощу».

ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ НОВОПРИЗНАЧЕНИХ АСИСТЕНТІВ ВЧИТЕЛІВ

04 листопада 2022 року Віньковецький інклюзивно-ресурсний центр організував Школу професійної адаптації для новопризначених асистентів вчителів. Тема 1 заняття: Особливості професійної діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі. Для знайомства і представлення себе в професії фахівець (консультант) ІРЦ Антоніна КОШИК провела тренінгові вправи. В ході яких молоді педагоги проявили себе як творчі, яскраві особистості, продемонстрували психологічну готовність працювати з дітьми з ООП. Світлана Масловська, директор ІРЦ акцентувала увагу учасників Школи професійної адаптації на нормативно-правововій базі інклюзивної освіти, яка регламентує професійну діяльність асистента вчителя. Далі основні теоретичні аспекти висвітлювали фахівці (консультанти) ІРЦ. Юлія Коник продемонструвала зразки основної документації асистента вчителя. Інна Матковська розказала про роль асистента вчителя в роботі команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП. Як розподілити обов'язки вчителя та асистента вчителя на уроці висвітлила у своїй презентації Оксана Івахова. Завдяки тому, що більш досвідчені асистенти вчителів надіслали нам відео-уроки, ми змогли показати співпрацю вчителів та аситентів вчителів на практиці. Дякуємо за співпрацю та поширення власного досвіду роботи вчителям Віньковецького ліцею Пересаді Ірині Володимирівні, Сікорській Ользі Віталіївні, Дімітрієвій Альоні Володимирівні, Мазуркевич Людмилі Анатоліївні, вчителю Майдано-Олексадрівського ліцею Кухарській Олені Борисівні, вчителям Пилипо-Олександрівського ліцею Рудій Аллі Володимирівні, Павлюк Тетяні Володимирівні та асистентам вчителів Віньковецького ліцею Морозовській Ользі Павлівні, Ноняк Альоні Вікторівні, Майдано-Олексадрівського ліцею Кшемінській Ользі Вікторівні, Пилипо-Олександрівського ліцею Кухарській Оксані Володимирівні!!!

ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ РОБОТИ

03 листопада 2022 року Світлана Масловська, директор Віньковецького ІРЦ презентувала досвід роботи щодо участі ІРЦ в роботі команд супроводу інклюзивних закладів освіти на обласній нараді в Департаменті освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької ОДА. На нараді було розглянуто ряд питань щодо реалізації державної політики в частині функціонування ІРЦ в умовах воєнного часу. Особлива подяка організаторам наради за можливість побувати в лабораторії ерготерапії, яка знаходиться в Хмельницькому національному університеті "Україна". Довгоочікувана зустріч з колегами була цікавою, пізнавальною та продуктивною. Все буде Україна!!! Буде перемога!!! 

ПРОСВІТНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ: ВЕБІНАР ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСІВ

6 жовтня 2022 року відбулася онлайн-зустріч фахівців (консультантів) ІРЦ Віньковецької селищної ради з вчителями інклюзивних класів. Для обговорення представлено проблему: Особливості професійної діяльності вчителя в інклюзивному класі. В ході вебінару були висвітлені такі питання: нормативно-правовові аспекти здійснення освітнього процесу в інклюзивному класі (директор ІРЦ Світалана Масловська); обов'язки вчителя та асистента вчителя в інклюзивному класі (фахівець (консультант) ІРЦ Оксана Івахова); роль вчителя в роботі команди психолого-педагогічного супроводу (фахівець (консультант) ІРЦ Інна Матковська). Кожний учасник вебінару мав можливість продіагностувати власний рівень емпатійних здібностей під час спілкування з фахівцем (консультантом) ІРЦ Антоніною Кошик. Особливу подяку висловлюємо вчителю 1 інклюзивного класу Петрашівської гімназії Людмилі Іванівні Звєзді за представлений досвід роботи щодо ефективної взаємодії вчителя та асистента вчителя на уроці. Сподіваємося, що даний захід був корисним та цікавим для вчителів і отриману інформацію вони зможуть використати у власній педагогічній діяльності.

БЛАГОДІЙНА ДОПОМОГА ВІД ЮНІСЕФ

26 вересня 2022 року інклюзивні заклади дошкільної освіти (Віньковецькі ЗДО № 1, 2, Пилипо-Олександрівський ЗДО) та інклюзивно-ресурсний центр Віньковецької селищної ради - учасники проєкту "Життєві навички та психосоціальна підтримка в умовах надзвичайних ситуацій" за підтримки ЮНІСЕФ отримали кейси з дидактичними матеріалами для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Дякуємо за сприяння Департаменту освіти, науки, молоді та спорту Хмельницької обласної державної адміністрації та Обласному ресурсному центру підтримки інклюзивної освіти!!!

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ООП

27 вересня 2022 року відбулося засідання команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в Охрімовецькому ліцеї. В даному закладі вперше організовано інклюзивне навчання в 10 класі для здобувача освіти з функціональними (слуховими) освітніми труднощами. Важливим завданням перших тижнів навчання була адаптація та соціалізація учня у новому колективі. Класний керівник Лиса Галина Казимирівна та асистент вчителя Гаврішко Людмила Дем'янівна доклали максимум зусиль для того, щоб створити сприятливу психологічну атмосферу в класі. А директор школи Нахвальна Наталія Валеріївна згуртувала всіх вчителів щодо вивчення особливостей учня та створення необхідних адаптацій освітнього середовища. Мати учня відмітила підвищення в дитини мотивації до навчання. Це означає, що обрано правильну освітню траєкторію. Директор ІРЦ Світлана Масловська та фахівець (консультант) Юлія Коник надали методичну допомогу щодо розроблення Індивідуальної програми розвитку. Бажаємо успішного та мирного навчального року всім учасникам освітнього процесу Охрімовецького ліцею!!! 

Забезпечити інклюзивний освітній простір - одне з завдань розбудови якісного закладу освіти. В центрі уваги команди психолого-педагогічного супроводу є дитина, дотримання і відстоювання її інтересів, повага до індивідуальних особливостей, зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення прав дитини. Досягти цього можливо лише у команді колективу школи чи садочка із залученням батьків дитини з ООП, а також фахівців ІРЦ. У Віньковецькій територіальній громаді на інклюзивному навчанні здобувають освіту 27 дітей шкільного віку та 6 дітей дошкільного віку. Для кожного здобувача освіти з особливими освітніми потребами на Командах супроводу визначено індивідуальну освітню траєкторію та розроблено Індивідуальну програму розвитку. Хочемо побажати успіхів на шляху до реалізації поставлених цілей педагогам та дітям Віньковецького, Дашковецького, Осламівського, Майдан-Олександрівського, Пилипо-Олександрівського ліцеїв, Подолянської, Петрашівської, Великоолександрівської гімназій та Віньковецьких дошкільних закладів №1, № 2.

З 5 вересня 2022 року фахівці ІРЦ Віньковецької селищної ради розпочали роботу в Командах супроводу дітей з ООП в інклюзивних закладах освіти. Впродовж першого тижня ми побували в 5 закладах загальної середньої освіти: Дашковецький, Осламівський, Майдан-Олександрівський, Пилипо-Олександрівський ліцеї, Подолянська гімназія, та 1 закладі дошкільної освіти: Віньковецький заклад дошкільної освіти ясла-садок № 1. Основна мета першого засідання на всіх Командах супроводу - це розроблення Індивідуальних програм розвитку для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами; визначення способів адаптації та модифікації змісту навчального матеріалу; узгодження розкладу корекційно-розвиткових занять. А завдання фахівців ІРЦ надати необхідну методичну допомогу адміністрації та педагогічним працівникам інклюзивних закладів освіти, щодо створення безбар'єрного простору, розроблення ІПР, адаптації та соціалізації дітей з ООП.

Про небезпеку вибухонебезпечних предметів!!!

13 квітня 2022 року відбулася онлайн-зустріч фахівців(консультантів) Віньковецького ІРЦ з асистентами вчителів, вчителями індивідуального навчання, корекційними педагогами. Проблема, представлена для розгляду: Особливості організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами у період воєнного часу. В ході зустрічі...

9 грудня 2021 року відповідно до плану роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради відбувся вебінар для корекційних педагогів, які проводять соціально-побутове орієнтування для дітей з інтелектуальними порушеннями на індивідуальному та інклюзивному навчанні. Тема заходу «Соціально-побутове орієнтування як важливий механізм соціальної адаптації дитини з...

З метою інтеграції осіб з інвалідністю в життя суспільства, привертання уваги до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності і благополуччя; формування психологічної готовності навчатися, взаємодіяти, товаришувати з дітьми з особливими освітніми потребами, толерантного ставлення, недопущення дискримінації та розвитку емпатії в здобувачів освіти...

Згідно з планом роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради 19 листопада 2021 року відбувся вебінар для асистентів вчителів з питань організації роботи під час проведення навчального заняття з урахуванням індивідуальних потреб учнів з ООП. На конкретних ситуаціях з досвіду роботи педагогів Віньковеччини розглянуто критерії вивчення освітньої діяльності...

© 2018 Інклюзивно-ресурсний центр, вул. Заславська 13, смт. Віньківці
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати