Семінар-практикум для асистентів вчителів/вихователів
Асистент вчителя/вихователя - це посередник між дитиною з особливими освітніми потребами та іншими дітьми і дорослими в освітньому процесі. Для того, щоб умови знаходження дитини в закладі освіти були по-справжньому комфортні та мотивували її на розвиток, робота асистента вчителя/вихователя повинна ґрунтуватися на принципах взаємодії всіх членів команди супроводу.
18 березня 2021 року відповідно до плану роботи ІРЦ Віньковецької селищної ради проведено семінар-практикум для асистентів вчителів/вихователів з проблеми «Особливості налагодження ефективної взаємодії асистента вчителя/вихователя з учасниками освітнього процесу в інклюзивному класі/групі». Партнерами в підготовці заходу стали вчителі та асистенти вчителів Великоолександрівської гімназії, які підготували практичну частину з відео-уроками.
Семінар містив два модулі: теоретичний та практичний. В теоретичному модулі фахівці ІРЦ висвітлили питання: про роль асистента вчителя/вихователя в діяльності Команди супроводу; функції асистента вчителя/вихователя під час дистанційного навчання; особливості налагодження довірливих стосунків асистента вчителя з дитиною з ООП; методи активізації уваги дітей з ООП на уроках; адаптацію освітнього середовища та змісту освіти для дітей з порушеннями ОРА.
В практичному модулі досвідом ефективної співпраці поділилися вчителі Великоолександрівської гімназії: Іжицька Тетяна Василівна, Огниста Аліна Олександрівна та асистенти вчителів: Марченко Альона Вікторівна, Магаляс Марина Валеріївна. Щира подяка педагогам за співпрацю, за створення комфортного освітнього середовища для дітей з ООП, за надання їм яякісних освітніх послуг!